Monday, October 1, 2007

مردم ایران شاهد و قاضی عملکرد سیاستمداران خائن و وطن فروش خواهند بود

نگاهی به وضعیت حال حاضر در منطقه خاوره میانه، حضور نیروهای غربی به رهبری امریکا در دو کشور همسایه ایران و فشار بر تهران برای تسلیم شدن در مقابل خواسته های قدرت های جهانی و خود فروختگان سیاسی، به اصطلاح ایرانی، خارج از کشور لازمه شناخت بیشتر ما، مردم، از افراد و گروههایی است که داعیه دلسوزی برای ایران و مردم را دارند.

این شرایط، در ذهن بی کفایت و عاجز به اصطلاح سیاست مداران سرنگونی خواه در تحلیل درست از اوضاع سیاسی ایران، منطقه و دنیا در 25 سال گذشته، این امید را بوجود آورده که میتوانند از این فرصت استفاده کرده، تمام ناتوانی، نااگاهی و بی کفایتی سیاسی خود را پنهان و خود را به عنوان به اصطلاح فرد سیاسی به دنیا بفروشند، نسل جوان و مردم هشیار ایران را هم در این به خیال باطل خود آب گل آلود بدون تاثیر به مانند مردم افغانستان و عراق بنگرنند. به همین منظور تمام تخم مرغهای سیاسی خود را در سبد جنگی خانمان سوز برای مردم و کشور ایران قرار داده اند.

امروز فرقه ها و گروههای ایرانی وابسته و زنده به چتر حمایتی قدرت های خارجی برای بقای سیاسی خود از هیچگونه خیانتی به ایران و مردم رویگردان نیستند همانطور که در 25 سال گذشته نبوده اند.مجاهدین به سرکردگی رجوی یکی از این گروههاست. در ظاهر سر خود را در برف فرو برده و با این تصور که میتواند در پشت شعار مبارزه با جمهوری اسلامی مقاصد زد مردم و ایرانی خود را مخفی، و جنگی خانمان سوز از نوعی که مردم عراق و افغانستان با پوست و خون خود آن را لمس میکنند را برای مردم ایران رقم زند، زهی خیال باطل. زهی خیال باطل که بتوان از منطقه حفاظت شده(گرین زون) توسط قدرت خارجی در تهران بر مردم شریف و آگاه ایران حکومت کرد!

اما همین نکته که فردی سیاسی یا غیر سیاسی خود را در شرایطی قرار دهد که ناچارا تمامی تخم مرغهای خود را در یک سبد بگذارد کافیست که به بلاهت فرد پی برد. اوضاع سیاسی ایران و منافع مردم و این کشور خیلی با ارزشتر از زندگی سیاسی بی کفایتان که خود را در چنین شرایطی قرار داده اند خواهند بود.
در این خطرناکترین شرایط کشور شاید در یک قرن گذشته، این مردم و تاریخ خواهند بود که در مورد عملکرد افراد، گروه های سیاسی و فرقه های مذهبی مانند مجاهدین قضاوت خواهند کرد.

5 comments:

  1. با ســـــــــــــــــــــــلام
    ‏ حضور محترم آقای نيکجو نگاهی به تحليل روز از قلم شما داشتم بسيار شيوا ، شما با داشتن چشمان ‏بسيرت وقايع روز را فرا از آنچه که به ضاحر است می بينيد. با آرزوی موفقيت روز افزون برای شما‏

    ReplyDelete
  2. با ســـــــــــــــــــــــلام
    ‏ حضور محترم آقای نيکجو نگاهی به تحليل روز از قلم شما داشتم بسيار شيوا ، شما با داشتن چشمان ‏بصيرت وقايع روز را فرا از آنچه که به ضاحر است می بينيد. با آرزوی موفقيت روز افزون برای شما‏

    ReplyDelete
  3. This post has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. دکتر امیر راهبرOctober 5, 2007 at 7:34 AM

    سلام علیکم
    آرزوی موفقیت شما رادارم جناب فردین نیکجو

    ReplyDelete
  5. دکتر فردین به شما پیشنهاد می کنم به عوض صحبت در روم های پالتاکی نظرات خودتان را در همینجا نوشته و سپس لینک آن را در روم ها منتشر کنید.

    صحبت های شما به اندازه نوشته هایتان منسجم وروشن نیست. و به رغم پیشنهادات دوستان،شما دست از پراکنده گویی

    نمی کشید و برخوردتان هرگز متمدنانه نیست. شما،به عنوان یک روزنامه نگار و

    ژورنالیست می بایست در گفتارتان نیز روشن باشید و بدون ایجاد سوء تفاهم سخن بگوئید.

    ReplyDelete