Tuesday, October 9, 2007

باز هم صحبت حمله نظامی و جنگ

درست هم زمان با گزارش آقای ابرادعی، ریاست سازمان بین المللی انرژی اتمی، مبنی بر همکاری ایران با این سازمان و موضعگیریهای شدید و مخالفت مسکو و پکن در قبال بحث بر سر صدور قعطنامه سوم تحریم ایران در شورای امنیت سازمان ملل قبل از گزارش تکمیلی آقای البرادعی در ماه نوامبر، شایعات مبنی بر حمله قریب الوقع نظامی به ایران قوت گرفت، دوباره!
این تکرار بحث حمله نظامی من را متعجب نمیکند، این انتخاب همیشه برای واشنگتن وجود داشته است، اگرچه فکر میکنم که جسارت کاخ سفید و شرایط دست زدن به چنین کاری طی 4 سال گذشته بسیار در نوسان بوده است. اما چیزی که من را متعجب میکند و به فکر فرو میبرد آلت دست و بی اختیار بودن ایرانیان خود سیاسی خوانده مخالف جمهوری اسلامی خارج از کشور در قبال این صحبتها و تحرکات سیاسی قدرت های جهانی در بازیهای سیاسی خود در مقابل جمهوری اسلامی است.
بعد از آنکه به واسطه مخالفت جدی روسیه وچین امریکا ناچارا با تاخیر 2ماه برای از سر گیری مذاکرات بر سر قعطنامه سوم تحریم ایران در شورای امنیت موافقت کرد، برای حفظ فشار دیپلماتیک بر تهران از فرانسه و متحدین غربی خود کمک گرفت. در این راستا از قول منابع اگاه! اما بدون نام! گزارشات طرحهای حمله نظامی هم در رساناهای گروهی منتشر شد!
خائنین سیاسی فارسی زبان هم به عنوان عروسکهای خیمه شب بازی بکار گرفته شدند، همه میدانیم که خائنین سیاسی چه کسانی هستند، تک تک افرادی که برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود به دنبال تحمیل جنگی خانمان سوز بر مردم و کشور ایران هستند.

1 comment:

  1. آقای نیکجو!

    من ادمین روم انجمن سخن نیستم ـ آنگونه که شما به دروغ در صحبتهایتان
    درروم ایران ـ فردا
    مطرح کردید ـ واز مافیای ادمین ها و
    گردانندگان آن روم ـ انجمن سخن ـ

    هم به همان اندازه متنفرم که از گردانندگان روم
    مجاهدین خلق که از آن سوی مونیتور به ترور شخصیت افراد مشغولند.
    اما همه این مسائل دلیل نمی شود که از شما انتقاد نکنم.
    آقای فردین نیکجو! جنابعالی آنچنان در دنیای منحصر بفرد خود قفل و محبوس شده اید که هنوز برایتان

    روشن نشده است که حضرتعالی مدتهاست به مکرر گوئی دچار شده اید
    وحضوروشرکت شما دربحث ها فقط وفقط اسباب خنده و تفرح دیگران را فراهم می آورد.
    تکرار این که "من سیاسی نیستم" و "شما سیاسی ها..." نیز دلیل دیگری بر

    ضد و نقیض گوئی حضرتعالی است؛ آنچنان که حتی اگربه عنوان مثال شما

    سخن جالب و قابل تأملی نیزگفته باشید به دلیل همین تناقض کلام، گفتارتان

    هرگز جدی گرفته نمیشود.
    جناب فردین نیکجو!
    من نه خصومت شخصی با شما دارم و نه علاقه ئی به مجادله. این نیز

    آخرین نوشته من برای شماست. نکاتی را هم که اینجا مطرح کردم نه برای

    تحقیر شما بود و نه ایجاد وقفه در چت صوتی تان، که شما ها آن را

    فعالیت سیاسی نام نهاده اید.
    خواستم به عنوان یک یوزر که گاهی مجبور به شنیدن حرف های

    بی سر و ته شماست،نظرم را گفته باشم! حال شما دوست دارید ، ازاین

    گفتار پند بگیرید یا ملال!

    ReplyDelete