Tuesday, September 2, 2008

چند نکته

یک هفته ای میشه که بلاگ رو آپ دیت نکردم. هفته ششم کلاسهاست و کم کم تکلیف ها داره دییو میشه، به این خاطره. اما یک خبر خوب، با یک دوست خوب ایرانی در حال راه اندازی یک سایت خبری، فرهنگی و سیاسی هستیم. نام سایت ثبت شده، کارهای طراحی و تکنیکی سایت در حال انجامه و به محض آماده شدن، شروع می کنیم. با وضعیت اطلاعاتی ما ایرانیان خارج از کشور و بخصوص در استرالیا، نیاز به یک سایت خبری با اطلاعات بروز شده از تغییر و تحولات بین المللی در رابطه با ایران، احساس می شد.

خبر خوبه دیگه اینکه، آقای اوباما از طرف حزب دمکرات آمریکا رسما کاندیدای اتنخابات ریاست جمهوری آینده معرفی شد. دور از انتظار نبود، یعنی تقریبا قطعی بود، خیلی وقت قبل اینجا پیش بینی کرده بوذم. اما نکته قابل مکث، مدت زمان باقی مونده از ریاست آقای بوش در کاخ سفید است، خیلی دلم می خواست که به همون راحتی که کاندید شدن آقای اوباما رو پیش بینی کردم، میتونستم بگم که آقای بوش بدون یک دردسر دیگه از کاخ سفید میره! اگرچه احتمال اینکه دردسر دیگه ای قبل از رفتن درست کنه بسیار ناچیزه، اما همین ناچیز هم منو نگران می کنه! امیدوارم نگرانیم بی مورد باشه.

1 comment:

  1. بوش رفت ولي نه بدون دردسر.. هزاران زندگي از بين رفت و هزاران خانواده ... هزاران انسان آواره شدن.. هزاران خونه خراب شدن...

    ReplyDelete