Thursday, November 1, 2007

ما، ایرانیان، یکصدا به جنگ نه میگوییم

خانم شیرین عبادی،برنده جایزه صلح نوبل، این هفته در پاریس با مردم و دولتمردان فرانسه صحبت کرد، ایشان پیغامی از جانب مردم ایران برای دنیا داشت.
پیغام ایشان خیلی ساده بود، جنگ، ریختن بمب بر سر مردم بی گناه و کشتار روش خوبی برای ترویج احترام به حقوق بشر و دمکراسی در دنیا نیست!
این کاملا قابل درک است که خانم عبادی با توجه به موقعیت ایشان به عنوان برنده جایزه صلح نوبل احساس مسولیت بزرگی در برابر تحمیل جنگی خانمان سوز بر کشور و مردم ایران دارند. و اما پیغام ایشان:"من، بدین وسیله از جانب مردم ایران اعلام میکنم که در صورت هر گونه حمله نظامی به ایران، کشور و مردم ایران جواب حمله را خواهند داد." من به نوبه خود به ایشان برای اتخاذ موضع انسان دوستانه و وطن پرستانه تبریک گفته، حمایت خود را از ایشان اعلام میکنم. این وظیفه هر ایرانی وطن پرست و نگران مردم و کشور است.
در پایان، مایلم پیغام خود را به آن دسته از فارسی زبانان تشنه قدرت، که جان و مال مردم و منافع ملی این کشور را برای ارضای شهوت قدرت خود به حراج گذاشته اند، بدهم. شما ایرانی نیستید، اجازه بر زبان آوردن نام ایران را ندارید، مردم این کشور به شما به چشم دشمن نگاه خواهند کرد.

1 comment:

  1. فردین جان سلام

    من یه جوون تو ایرانم یعنی شما میگی که ایرانی سیاسی بیرون ایران هس که میخواد که رو سر زنو بچه مردم بمب بریزن؟!

    خوب دیگه اون که ایرانی نیست بعد میخواد بیاد ایران سیاسی بشه؟؟؟؟جلو من وایسه و سیاسی باشه؟؟؟؟؟شما گفتی خائنه من میگم دیونس

    چاکرم

    ReplyDelete